1. BMXSHOP.sk je internetový BMX obchod so sídlom v Starej Ľubovni (Slovenská republika). Zaoberáme sa predajom svetových BMX značiek.
2. Objednaním tovaru súhlasíte s nasledovnými obchodnými podmienkami. Vyhradzujeme si právo podmienky kedykoľvek upraviť. Odporúčame skontrolovať podmienky pri každom nákupe v internetovom obchode. Vaše ďalšie používanie stránky je súhlasom so zmenami obchodných podmienok.
3. Objednávku môžete uskutočniť dvoma spôsobmi. Po registrácii na našej stránke požadovaný tovar pridáte do nákupného košíka, zvolíte požadovanú formu dopravy a spôsob platby pred ukončením objednávky. Objednať si môžete aj priamo telefonicky na čísle: 0948 374 905
4. Zaslanie tovaru je na náklady objednávateľa (pre objednávky do 100 €). Tovar zasielame prostredníctvom Slovenskej pošty, prepravnej spoločnosti UPS alebo PACKETY (Zásielkovňe). Priebeh doručovania zásielky môžete sledovať na odkazoch: Slovenská pošta, UPS, PACKETA
- Dobierky (poplatok 1,5€)
- Bankového prevodu
- Quatra
- GP Webpay (VISA, MasterCard, Maestro)
INFORMÁCIE O BANKOVOM ÚČTE:
GLOBAL DIAMONDS s. r. o.
Námestie sv. Martina 708/30082 71 Lipany, Slovensko
IČO: 53081285
DIČ: 2121267203
IČ DPH: SK2121267203
Slovenská sporiteľňa
IBAN: SK37 0900 0000 0052 2595 0288
BIC: GIBASKBX
Číslo účtu: 29 0305 6338/2010
5. Vyhradzujeme si právo objednávku zrušiť, ak neobdržíme platbu za tovar do 14 dní od objednania. Cena odmietnutého balíka bez postačujúceho zdôvodnenia zostáva vedená ako neuhradená na zákazníckom účte.
6. Tovar a ceny na našej stránke sa môžu meniť. Vyhradzujeme si právo odstrániť akýkoľvek produkt v našej ponuke ako aj meniť ceny tovaru. Ceny uvedené na stránke sú vrátane DPH.
7. Dohody o cene, zľavy a iné propagačné ponuky sa nedajú kombinovať. Takisto nie je možné použiť zľavové kupóny na už zľavnený tovar.
Dostupnosť tovaru na stránke sa môže meniť a upravovať kedykoľvek.
8. Náš e-shop je otvorený 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku. Z tohto dôvodu môže nastať situácie, kedy sa objednaný produkt vypredal v ten istý deň pri skoršej objednávke. Toto je extrémne zriedkavá situácia, avšak je nemožné ju predvídať. Ak by nastala, vopred sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu a budeme Vás kontaktovať čo najskôr po zistení tejto skutočnosti.
9. Špecifikácie, popis a navrhované použitie tovaru na našej stránke je poskytované ako všeobecná informácia. Aj keď by sme radi poskytovali čo možno najpresnejšie informácie, výskyt chyby je možný a preto nie je možné zakladať si ďalšie práva z dôvodu informácií o tovare poskytnutých na stránke.
10. Poskytnuté osobné údaje budú použité výhradne pre postreby vybavenia objednávky. Neposkytujeme prístup k osobným informáciám žiadnym tretím stranám. V prípade neposkytnutia osobných údajov žiaľ nebudeme vedieť Vašu objednávku spracovať.
11. Podľa §7 (zákon č. 102/2014 Z. z.) je dodaný tovar možné vrátiť do 14 kalendárnch dní od jeho doručenia. Vrátený tovar musí byť kompletný, nepoužitý, nepoškodený a zabalený v originálnom balení. V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný či poškodený, môže predávajúci požadovať po kupujúcom čiastku odpovedajúcu zníženiu hodnoty tovaru (v súlade s §10 odsek (4)). Pre viac informácií kliknite sem.
Pred vrátením tovaru nás prosím kontaktujte telefonicky alebo na mailovej adrese: [email protected] a vyplňte nasledujúci formulár.
12. Vyhradzujeme si právo odmietnuť vrátenie tovaru ak sú na ňom znaky používania, rozobrania, poškodenia alebo ak je tovar nekompletný. Taktiež neakceptujeme vrátenie tovaru “na dobierku”.
13. Tovar, ktorý bol poskladaný na objednávku nie je možné vrátiť.
14. Farba alebo odtieň zobrazený na stránke sa môže odlišovať od skutočnosti.
15. Termíny pre dodanie tovaru nie sú záväzné. Subjekt zodpovedný za včasné dodanie je zásielková služba. Dištancujeme sa od zodpovednosti za meškanie alebo iné skutočnosti spôsobené prepravou tovaru.
16. Objednávateľ je povinný skontrolovať obsah zásielky pred jej prebratím. V prípade obdržania nekompletnej alebo inak nesprávnej objednávky musí byť spísaný protokol za prítomnosti doručovateľa. Jedine splnením týchto podmienok si môže objednávateľ nárokovať náhradu.
17. E-mailová adresa zadaná pri registrácii do obchodu bude automaticky pridaná pre rozposielanie reklamných mailov. Registráciou na našej stránke súhlasíte so zasielaním reklamných mailov o novom tovare dostupnom prostredníctvom nášho obchodu.
18. Vyhradzujeme si právo limitovať alebo odmietnuť zákazníka alebo subjekt bez udania dôvodu.
19. V prípade ďalších skutočností, ktoré nie sú zachytené v tých obchodných podmienkach je potrebné sa riadiť obchodných zákonníkom.
Vernostný program
Každý registrovaný užívateľ má k dispozícii všetky výhody nášho vernostého programu. Tieto výhody sú k jednotlivým účtom priradzované automaticky a to hneď po prekročení určitej sumy za všetky dokončené objednávky. Na objednávky, ktoré boli vytvorené bez registrácie, sa vernostný program nevzťahuje.
Zľavové kategórie:
1. kategória: Objednávky v celkovej hodnote nad 200 € -> zľava vo výške 5 %
2. kategória: Objednávky v celkovej hodnote nad 500 € -> zľava vo výške 7 % (zľava sa nevzťahuje na kompletné bicykle)
3. kategória: Objednávky v celkovej hodnote nad 800 € -> zľava vo výške 10 % (zľava sa nevzťahuje na kompletné bicykle)
V prípade akýchkoľvek problémov s uplatnením zľavy nás neváhajte kontaktovať.
Záručné podmienky
1. Na všetok tovar zakúpený v našom obchode sa vzťahuje 2-ročná záručná lehota.
2. Záruka sa vzťahuje len na chyby spôsobené chybou materiálu alebo vyhotovenia. Záruka sa nevzťahuje na:
• opotrebovanie tovaru v dôsledku bežného používania
• preliačeniny, deformácie a ohnutie štrukturálnych častí bicykla
• poškodenia nehodami, haváriami, počasím, prírodnými pohromami.
• poškodenie z dôvodu pádu, nesprávneho jazdenia, ktoré môžu viesť k preťaženiu štrukturálnych častí bicykla
• poškodenie nesprávnym poskladaním
• znehodnotenie a hrdzavenie komponentov z dôvodu nesprávneho používania a skladovania
• poškodenie spôsobené nevhodým čistením alebo mazaním, resp. jeho absenciou
• ohnutia, praskliny a lom osí, pedálov a pod.
3. Záruka bude zrušená, ak:
• nie je predložený záručný list alebo doklad o kúpe
• boli časti s viditeľným alebo predpokladaným poškodením naďalej používané
• bola vykonaná akákoľvek zmena konštrukcie bicykla, alebo ak bol prefarbený
4. Na niektorý tovar je poskytovaná doživotná záruka výrobcom. Prípadné sťažnosti budú riešené v zmysle podmienok uvedených na záručnom liste alebo na stránke výrobcu.
5. Akékoľvek úpravy bicykla musia byť prevádzané odborným mechanikom. Ak sa pokúsite o úpravy, môžete stratiť záruku.
6. Ak sa vyskytne problém s akýmkoľvek tovarom objednaným z nášho obchodu, prosím kontaktujde nás na mailovej adrese: [email protected], na ktorú zašlite tento vyplnený Reklamačný protokol. Spolu s vyplneným reklamačným protokolom je potrebné doložiť doklad o kúpe a nasedujúce fotografie:
- fotografia celého produktu (pri BMX kompletoch a rámoch foto z bočnej strany)
- fotografia s detailom problému
- sériové číslo rámu v prípade BMX kompletu a rámu (na spodnej strane stredovej rámovej trubky)
Zmeny a úpravy
1. Nenesieme zodpovednosť za žiadny zmeny alebo úpravy vykonané na originálnych súčastiach kupujúcim.
2. Prefarbenie tovaru je dôvodom pre stratu záruky.
3. Možné zmeny, ktoré nebudú mať za následok zrušenie záruky vykonané odborným mechanikom:
• skrátenie riaditok
• skrátenie osy náboja za prepokladu, že os matice prekrýva jeho plnú dĺžku
• skrátenie stĺpika vidlice
4. Akékoľvek ďalšie zmeny, ktoré neboli spomenuté vyššie môžu byť dôvodom pre zrušenie záruky.
Nákup na splátky
1. Možnosť nákupu produktov na splátky je k dispozícii v našom internetovom obchode, alebo aj priamo v Showroome na Garbiarskej 8 v Starej Ľubovni, prostredníctvom spoločnosti Quatro. Stačí pri nákupe zvoliť tento typ platby a následne pokračovať podľa pokynov na obrazovke.
2. Minimálna hodnota nákupu na splátky je 100€.
3. Všetky informácie týkajúce sa podmienok nákupu na splátky nájdete po kliknutí na tento odkaz.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy kupujúcim
1. Pokiaľ je kúpna zmluva uzatvorená na diaľku (prostredníctvom internetového obchodu) alebo mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a za súčasného splnenia zákonom vyžadovaných skutočností, má spotrebiteľ podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na základe zmluvy uzavretej na diaľku právo bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
2. Ak spotrebiteľ v zákonnej 14 dňovej lehote oznámi prevádzkovateľovi v súlade s týmito obchodnými podmienkami, že od zmluvy odstupuje, kúpna zmluva sa od začiatku zrušuje. Pre odstúpenie od zmluvy môže spotrebiteľ využiť formulár pre výmenu a vrátenie tovaru, ktorý nájdete na stránek internetového obchodu. V uvedenom formulári sa uvedie aspoň meno a priezvisko spotrebiteľa, číslo objednávky, označenie tovaru a číslo účtu pre vrátenie peňazí.
3. Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ v čase trvania kúpnej zmluvy odošle predávajúcemu oznámenie, že od kúpnej zmluvy odstupuje v posledný deň lehoty. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy sa kúpna zmluva od začiatku ruší.
4. Spotrebiteľ má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. V prípade, že spotrebiteľ odstúpi od kúpnej zmluvy v zákonnej 14 dňovej lehote, zodpovedá spotrebiteľ za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastnosti a funkčnosti tovaru.
5. Spotrebiteľ berie na vedomie, že v súlade s ustanovením § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na základe zmluvy uzavretej na diaľku nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je najmä: - predaj tovaru, ktorý bol zhotovený/upravený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, - predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlej skaze alebo rýchlemu zníženiu akosti, - predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom, - predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý (t.j. ochranný obal) bol po dodaní porušený a z hygienických dôvodov alebo z dôvodu ochrany zdravia nie je vhodné takýto tovar vrátiť (napr. spodnú bielizeň a plavky), - predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového programu, pokiaľ spotrebiteľ porušil/rozbalil ich pôvodný ochranný obal, - predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale.
6. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle alebo odovzdá predávajúcemu bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy tovar, ktorý od neho obdŕžal, vrátane všetkých jeho častí a príslušenstva. Spotrebiteľ je povinný doručiť predávajúcemu tovar kompletný vrátane kompletnej dokumentácie, nepoškodený, podľa možnosti v originálnom obale a nepoužívaný. Tovar je potrebné zasielať na adresu predávajúceho, a to na BMXSHOP.sk, Garbiarska 8, 06401 Stará Ľubovňa.
7. Ak odstúpi spotrebiteľ od kúpnej zmluvy oprávnene, prevádzkovateľ je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, vrátiť všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšie ponúkanému spôsobu dodania tovaru, a to v zásade rovnakým spôsobom, ako ich prijal. Predávajúci vráti spotrebiteľovi prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom, pokiaľ s tým spotrebiteľ súhlasil, a pokiaľ mu tým nevzniknú ďalšie náklady.
8. Ak odstúpi spotrebiteľ od kúpnej zmluvy, prevádzkovateľ nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky spotrebiteľovi skôr, než mu spotrebiteľ tovar neodovzdá (nedoručí) alebo nepreukáže, že tovar prevádzkovateľovi odoslal.
9. Pokiaľ spotrebiteľ odstúpi od kúpnej zmluvy neoprávnene, a aj napriek tomu odošle tovar prevádzkovateľovi, nebude tovar prijatý, prípadne bude na náklady spotrebiteľa odoslaný naspäť.
10. Ak je spoločne s tovarom poskytnutý kupujúcemu darček, je uzavretá darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim s podmienkou o rozviazaní zmluvy, a ak príde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho, darovacia zmluva v súvislosti s darčekom stráca účinnosť a kupujúci je povinný tovar s poskytnutým darčekom predávajúcemu vrátiť.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy prevádzkovateľom
1. Prevádzkovateľ dbá na dobrú orientáciu v oblasti trhu s predávaným tovarom, napriek tomu môže výnimočne nastať situácia, keď nebude schopný objednaný tovar dodať za dohodnutých podmienok v kúpnej zmluve, resp. ho nebude môcť z dôvodov nie na jeho strane dodať vôbec. Prevádzkovateľ si preto vyhradzuje právo v takých prípadoch odstúpiť od kúpnej zmluvy.
2. Prevádzkovateľ má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy tiež vtedy, ak dodávateľa objednaného tovaru predávajúcemu výrazne zmenil ceny, ak nastali výrazné zmeny cien prepravy tovaru, alebo ak zistí prevádzkovateľ, že tovar bol omylom ponúkaný za chybnú cenu, a kupujúci neakceptoval príslušnú zmenu kúpnej zmluvy, tzv. zvýšenie ceny tovaru, či zvýšenie nákladov na prepravu.
3. Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci nemá povinnosť s kupujúcim uzavrieť kúpnu zmluvu. Kupujúci ďalej berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej s kupujúcim, ktorý v niektorom z predchádzajúcich vzťahov týkajúcich sa záväzkov s predávajúcim porušil svoju povinnosť podstatným spôsobom.
4. Pokiaľ prevádzkovateľ odstúpi od kúpnej zmluvy, je povinný o tom bezodkladne informovať kupujúceho na elektronickú adresu uvedenú kupujúcim pri vytvorení objednávky. Ďalej je povinný vrátiť kupujúcemu plnú kúpnu cenu tovaru, pokiaľ už bola uhradená.
Riešenie sporov
Podľa zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov má spotrebiteľ právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.
Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.
Odkaz na platformu alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, prostredníctvom ktorej môže spotrebiteľ podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporov nájde tu.